Hep

ANTIBIOTICE IN HEPATITA B

Creaza un subiect nou Raspunde la subiect

Mesaj Autor
Trimis: Wed May 17, 2017 11:51 am Titlul subiectului: ANTIBIOTICE IN HEPATITA B Raspunde cu citat (quote) Buna seara si sanatate la toata lumea.
In primul rand stiu ca ceea ce am scris nu are de a face cu infectia B sau cu hepatita B, dar poate unii dintre voi ati trecut prin asa ceva.
Ma refer la tratamentul pentru eradicare Helicobacter.
De sambata, 13 mai, seara am inceput sa iau OSPAMOX 1000 mg + LEVOFLOXACINA 500 mg + HELIDES 20 mg. pe langa LIV 52 3 * 3 / ZI si LINEX FORTE 3/ zi.
Am reusit sa iau din totalul de 10 zile, 3 zile, azi dimineata am oprit terapia pentru ca:

1. Stare de somnolenta constanta pe timpul zilei (nu asta a fost cea mai mare problema, cu ea as fi putut finaliza terapia) - starea a inceput dupa a doua repriza de antibiotice.
2. de ieri seara a inceput starea de greata la o ora dupa administrare (si peste asta as fi trecut, cu emetix de exemplu).
3. Reactiile adverse cele mai serioase: din a doua zi de terapie am inceput sa am dureri articulare, la inceput la piciorul stang, picior care de altfel e mai sensibil la miscare pe durata lunga sau dc calatoresc si stau jos. Doar ca acum durerea o simteam la miscare de la bazin pana in talpa, in special la tendonul lui Achile, si care imi afecta miscarea pe distante destul de scurte. Apoi in a treia zi au inceput durerile la ambele maini, in special la incheieturi, mana si umeri plus dureri musculare. Dureri ce nu se ameliorau cu unguent, gen fleximobil sau supozitoare cu diclofenac.
4. Stare de tristete, singuratate, mahnire, senzatie de izolare, senzatie ciudata de perceptie a timpului.
Tin sa mentionez ca aceste reactii nu le am avut ca o reactie la citirea prospectului celor doua antibiotice, au venit fara a ma gandi ca sigur ceva se va intampla.
Legat de pct. 3 si 4, aceste reactii sunt mentionate pe prospect, in special la reactii foarte rare: dureri tendonul lui achile si dureri articulare + musculare, aici ma refer la LEVOFLOXACINA. Am citit apoi mai multe marturii scrise de pacienti din SUA, care au experimentat aceste reactii adverse. La ei mult mai grav, au si consumat antibioticul pe o perioada mult mai lunga ca mine.
Am decis sa nu iau doza de dimineata, ora 10. si starea evident s-a imbunatatit, mai am dureri dar nu ca ieri sau alaltaieri.
Am reusit intr un final sa iau legatura cu medicul specialist gastroenterolog sa vedem ce solutii gasim; mi - a spus sa continui indiferent de reactii pentru ca altfel risc sa nu mai pot elimina bacteria, sau macar sa ajugn pana in ziua a 7 din 10. I am spus de durerile articulare, atunci mi a zis sa il intrerup sau sa inlocuiesc levofloxacina cu claritromicina, dar reactiile la claritromicina sunt mai nasoale.
Acum sincer nu stiu ce sa fac, pe de o parte deja am sarit peste doza de dimineata, la ora 10 seara ar trebui sa iau doza de seara, deci deja e o pauza de 24 ore. Poate nici nu mai are importanta terapia dc o doza a fost omisa.Nu stiu de ce nu a dorit sa imi dea o alta schema, de exemplu cu metronidazol. A zis ca cea cu levofloxacina si eventual in locu ei claritromicina sunt singurele.
Daca renunt definitiv si nu continui incepand de la ora 10, atunci 3 zile am luat degeaba, dar in acelasi timp infectia continua.
E CINEVA AICI CARE A AVUT ASTFEL DE REACTII DE LA LEVOFLOXACINA?A CONTINUAT TRATAMENTUL IN CIUDA REACTIILOR?

Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
atomulgrabit
  • Data inscrierii: 17/Mar/2014
  • Mesaje: 41

Trimis: Wed Jun 07, 2017 1:34 pm Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote) Wow, cat de rau suna prin ce-ai trecut. Acum ma bucur ca nu am inceput tratamentul pentru aceeasi buba; helicobacter.
Sotia a urmat un tratament cu Metronidazol si a trecut prin iad (si eu alaturi de ea) : insomnie, depresie, tulburari de respiratie, eruptii cutanate... tot tacamul. A trebuit sa se opreasca dupa 8 zile ca n-a mai putut suporta teroarea. Nu a avut nici un efect asupra problemei (giardiaza cronica). A urmat o serie de sedinte la psiholog si multi alti doctori si, chiar si acum, la aproape un an distanta, se mai vad vag efectele puternice ale antibioticului (scaune moi, cosuri pe spate si umeri, iritabilitate si tulburari anxioase).
Sunt extrem ce sceptic in privinta tratamentelor naturiste, dar m-a obligat femeia sa incerc o luna capsule Mastic Gum si 2-3 lingurite de miere de Manuka zilnic + un regim Low FODMAP relativ. Bai omule, aproape au disparut durerile. Da-mi un PM cu idul taubde skype daca ai vreo intrebare. Promit ca nu incerc sa iti vand nimic.

Insanatosire grabnica !

Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lixandru
  • Data inscrierii: 04/Oct/2016
  • Mesaje: 25

Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   

Creaza un subiect nou Raspunde la subiect
Mergi direct la: