Hep

Sunt dezamagit de"boala"asta

Creaza un subiect nou Raspunde la subiect

Mesaj Autor
Trimis: Fri May 12, 2017 4:48 am Titlul subiectului: Sunt dezamagit de"boala"asta Raspunde cu citat (quote) Am citit multe despre hepatita si toate informatiile duc la acelasi final.nimeni nu stie cu siguranta cum o sa decurga viata unui bolnav cronic.cert e ca luand tratamentul adecvat se poate traii o viata destul de normala.nici pe forum nu gasesti altceva decat interpretari de analize.ne ajuta si asta intr o anumita masura,macar sa stim ce rezultate au tratamentele diferite in tinerea sub control a hepatitei cronice.totusi,ma asteptam de la un forum de genul sa mi ofere si un gram de alinare,sa vorbesc si cu altii despre dezamagirea sociala de care avem parte ducand in spate acest virus.ne ar ajuta mai mult decat interpretarea analizelor.pentru asta sunt medicii
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
Adrian sm 8631
  • Data inscrierii: 09/Jan/2017

Trimis: Mon May 15, 2017 10:47 am Titlul subiectului: Re: Sunt dezamagit de"boala"asta Raspunde cu citat (quote) Stimabile,

Cu totii am trecut sau trecem prin asta.
Boala e urata, insa atitudinea celor din jur este si mai urata.
Totusi, atitudinea lor fata de tine nu vorbeste despre tine, ci vorbeste despre ei. Relaxeaza-te!

Vine o vreme cand tb sa decantezi persoanele de langa tine: cine ramane si cine tb sa plece. Priveste boala asta ca un instrument care te ajuta sa faci curatenie. Cine merita sa ramana o sa-ti fie alaturi, cine nu, sa plece.

Tu esti singurul care poate face asta. Este o simpla alegere. Castigi persoane pe termen lung in care poti avea incredere. Sau vrei prieteni de vreme buna?

Si inca ceva: ingrijeste de afectiune, dar nu-i acorda mai multa atentie decat merita. Tu iti conduci singur viata, nu boala.

Ai alternative? Treci peste si traieste!
Capul sus si privirea inainte! Twisted Evil

Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guster
  • Data inscrierii: 04/Apr/2015